Istorijski brend koji je prošle godine proslavio 100 godina postojanja konačno u Beogradu
13.12.2017. godine u Beograd je konačno stigao čuveni niche pafemski brand Acqua di Parma.
Acqua di parma - sto godina Italijanske umetnoti sa najfinijim tehnikama ručne izrade. Svaki od proizvoda je izrađen u pojedinačno odabranim italijanskim radionicama gde su se tehnike izrade tajno prenosile kroz generacije. Svaki pojedinačni artikal se izrađuje sa izuzetnim strpljenjem, vremenom i posvešćenošću prema duhu najstarijeg majstorskog zanata koristeći samo najfinije materijale - retka, esencijalna ulja, najčistiji vosak, drvo i plemenite metale, prekrasna otporna i vizuelno fina koža i kvalitetne tkanine. Najveća pažnja se posvećuje najsitnijim i završnim detaljima. Za sto godina postojanja, Acqua di Parma, zagovornik je neprocenjivog nasleđa Italijanske umetnosti i kulture. Posvećenost motivisana vezom sa nasleđem u kojem brend vuče svoje korene i odakle upija svoje vrednosti. Čak i u samom imenu, Acqua di Parma pokazuje blisku vezu koju uživa sa gradom u kojem je nastao. Parma, glavni grad teatra i muzike, figurativne umetnosti i arhitekture - Grad Giuseppe Verdi i Arturo Toscanini. Na početku dvadesetog veka, Baron Karlo Magnani, naslednik jedne od najstarijih porodica Parma, živeo je u Parmi. Sredinom devetnaestog veka, njegov deda, Girolamo Magnani, bio je "slikar, reditelj i dizajner" u Teatro Regio - kraljevskom teatru. Njegovi setovi su bili omiljeni Giuseppeu Verdi, ali miris po kome je mogao biti potpuno prepoznatljiv nije postojao. Zbog toga, vođen željom da otkrije svoj svet u mirisu, angažovao je poznatog perfumistu da ga stvori, i tako je prema njegovom iskustvu, pre sto godina, rođen izuzetno svež i moderan miris - Colonia Acqua di Parma, prva istinski Italijanska kolonjska voda.
Od tada, brend sinonim za eleganciju i lepotu postao je deo baštine i istorije grada. Nepogrešiva žuta Parma, koja je karakterisala aristokratske kuće iz barokne ere, postala je ikona Acqua di Parma proizvoda i označava njen zaštitni znak. Kraljevski štit postao deo logotipa i podseća na grb Vojvoda iz Parme u vreme Marie Louise, vladara koja je više nego bilo koji drugi, donela sjaj gradu zahvaljujući kultivaciji svoje umetnosti i kulture. Ona je zaslužna za otvaranje Teatro Regio, osnivanje Konzervatorija i obnovu Univerziteta. Sa svojim svežim i elegantnim mešavinama, ostala je nepromenjena tokom jednog veka. Colonia se pozicionirala u 30-im kao "miris" doba, a stekla međunarodni uspeh pedesetih. Holivudski glumci, koji su pozvani u Italiju od strane velikih majstora Italijanske kinematografije, otkrili su ga u istorijskim krojačkim radnjama gde su odela šivena po meri prskna njime pre nego što su prodavana kupcu. Tradicija koja je povezala Colonia EDP sa krojačkim radnjama, napravila je od nje svakodnevno neophodni aksesoar. Njegova art deco bočica, sa svojom prepoznatljivim crnim zatvaračem od bakelita, postala je ikona. Među fanovima ADP parfema bili su i Cray Grant, Ava Gardner, Audrey Hepburn i mnogi drugi Holivudski glumci i glumice.
Devedesetih godina, tri poznata italijanska biznismena, zaljubljenici u mirise, prepoznali su potencijal Brenda i dodali život novim kreacijama. 2001. brend je kupio LVMH grupa i povećao svoj uspeh na međunarodnom nivou. Acqua di Parma izražava pravi italijanski način života, razvijajući sve veći opseg proizvoda raznih linija, od mirisa za muškarce i žene do linije za putovanja i poslovne oprema do kolekcije mirisa za kuću. Svaka nova nota i dalje predstavlja izraz Italijanske elegancije, porekla i najpoznatije „Made in Italy“ prepoznatljivoti. Kroz prvih sto godina postojanja Acqua di Parma je uspela da održi vezu sa svojim Italijanskim korenima.
Acqua di Parma je jedan od vodećih igrača na luksuznom trištu i već više od 100 godina pravi seriju remek dela tradicionalnog italijanskog znanstva. Brend je ostnovan 1916.godine sa Colonia klasikom, autentičnom ikonom, mirisom koji je inspirisao Acqua di Parma svet i njegove vrednosti zasnovane na italijanskom načinu života, strasti za lepotom, obraćanju paženje sitnim detaljima i savremenim tumačenjem luksuza. Tokom godina brend je proširio asortiman proizvoda, uvodio nove Colonie, Collezione Barbiere (proizvode i pribor za brijanje), Le Nobili (ženski mirisi inspirisani "najplemenitijim" cvećem italijanskih vrtova), Blu Mediterraneo i Blu Mediterraneo Italian Resort linija (mirisi i kozmetika inspirisane prirodnim i ekskluzivnim lokacijama na italijanskom Mediteranu), Note di Colonia Collection iz 2016. godine, Ingridient Collection (Colonia Ebano, Oud, Ambra, Leather, Mirra, Quercia, Sandalo...); Home fragnace (mirisne sveće i sprejevi za kuću), Home kolekcija (proizvodi od frotira) Biznis i vikend kolekcija (kožna galanterija). Acqua di Parma snabdeva apartmane najlepših i najekskluzivnijih hotela na svetu s luksuznom linijom za hotele, koja odlikuje neverovatan italijanski stil Colonia. Od maja 2008. Acqua di Parma je ušao u svet luksuznih banja sa Blu Mediterraneo SPA, otvoren u ekskluzivnom okruženju Yacht Club Costa Smeralda u Porto Cervo i hotel The Gritti Palace u Venecii. Predstavnnštvo Acqua di Parma je u Milanu. Sve njihove linije proizvedene su isključivo u Italiji i distribuirane širom Evrope, Azije i Sjedinjenih Država. Od 2001. godine Acqua di Parma je deo LVMH Grupe (Maison Francis Kurkdjian, Guerlain, Dior, Givenchy, Kenzo, Louis Vuitton, Loewe, Pucci, Fendi...)
Parfemi ove kuće u Beogradu su dostupni u L'Atelier concept store (Kralja Petra 67)
www.acquadiparma.com
https://www.facebook.com/acquadiparma/
https://www.instagram.com/acquadiparma_official/
13.12.2017. godine u Beograd je konačno stigao čuveni niche pafemski brand Acqua di Parma.
Acqua di parma - sto godina Italijanske umetnoti sa najfinijim tehnikama ručne izrade. Svaki od proizvoda je izrađen u pojedinačno odabranim italijanskim radionicama gde su se tehnike izrade tajno prenosile kroz generacije. Svaki pojedinačni artikal se izrađuje sa izuzetnim strpljenjem, vremenom i posvešćenošću prema duhu najstarijeg majstorskog zanata koristeći samo najfinije materijale - retka, esencijalna ulja, najčistiji vosak, drvo i plemenite metale, prekrasna otporna i vizuelno fina koža i kvalitetne tkanine. Najveća pažnja se posvećuje najsitnijim i završnim detaljima. Za sto godina postojanja, Acqua di Parma, zagovornik je neprocenjivog nasleđa Italijanske umetnosti i kulture. Posvećenost motivisana vezom sa nasleđem u kojem brend vuče svoje korene i odakle upija svoje vrednosti. Čak i u samom imenu, Acqua di Parma pokazuje blisku vezu koju uživa sa gradom u kojem je nastao. Parma, glavni grad teatra i muzike, figurativne umetnosti i arhitekture - Grad Giuseppe Verdi i Arturo Toscanini. Na početku dvadesetog veka, Baron Karlo Magnani, naslednik jedne od najstarijih porodica Parma, živeo je u Parmi. Sredinom devetnaestog veka, njegov deda, Girolamo Magnani, bio je "slikar, reditelj i dizajner" u Teatro Regio - kraljevskom teatru. Njegovi setovi su bili omiljeni Giuseppeu Verdi, ali miris po kome je mogao biti potpuno prepoznatljiv nije postojao. Zbog toga, vođen željom da otkrije svoj svet u mirisu, angažovao je poznatog perfumistu da ga stvori, i tako je prema njegovom iskustvu, pre sto godina, rođen izuzetno svež i moderan miris - Colonia Acqua di Parma, prva istinski Italijanska kolonjska voda.Od tada, brend sinonim za eleganciju i lepotu postao je deo baštine i istorije grada. Nepogrešiva žuta Parma, koja je karakterisala aristokratske kuće iz barokne ere, postala je ikona Acqua di Parma proizvoda i označava njen zaštitni znak. Kraljevski štit postao deo logotipa i podseća na grb Vojvoda iz Parme u vreme Marie Louise, vladara koja je više nego bilo koji drugi, donela sjaj gradu zahvaljujući kultivaciji svoje umetnosti i kulture. Ona je zaslužna za otvaranje Teatro Regio, osnivanje Konzervatorija i obnovu Univerziteta. Sa svojim svežim i elegantnim mešavinama, ostala je nepromenjena tokom jednog veka. Colonia se pozicionirala u 30-im kao "miris" doba, a stekla međunarodni uspeh pedesetih. Holivudski glumci, koji su pozvani u Italiju od strane velikih majstora Italijanske kinematografije, otkrili su ga u istorijskim krojačkim radnjama gde su odela šivena po meri prskna njime pre nego što su prodavana kupcu. Tradicija koja je povezala Colonia EDP sa krojačkim radnjama, napravila je od nje svakodnevno neophodni aksesoar. Njegova art deco bočica, sa svojom prepoznatljivim crnim zatvaračem od bakelita, postala je ikona. Među fanovima ADP parfema bili su i Cray Grant, Ava Gardner, Audrey Hepburn i mnogi drugi Holivudski glumci i glumice.
Devedesetih godina, tri poznata italijanska biznismena, zaljubljenici u mirise, prepoznali su potencijal Brenda i dodali život novim kreacijama. 2001. brend je kupio LVMH grupa i povećao svoj uspeh na međunarodnom nivou. Acqua di Parma izražava pravi italijanski način života, razvijajući sve veći opseg proizvoda raznih linija, od mirisa za muškarce i žene do linije za putovanja i poslovne oprema do kolekcije mirisa za kuću. Svaka nova nota i dalje predstavlja izraz Italijanske elegancije, porekla i najpoznatije „Made in Italy“ prepoznatljivoti. Kroz prvih sto godina postojanja Acqua di Parma je uspela da održi vezu sa svojim Italijanskim korenima.
Acqua di Parma je jedan od vodećih igrača na luksuznom trištu i već više od 100 godina pravi seriju remek dela tradicionalnog italijanskog znanstva. Brend je ostnovan 1916.godine sa Colonia klasikom, autentičnom ikonom, mirisom koji je inspirisao Acqua di Parma svet i njegove vrednosti zasnovane na italijanskom načinu života, strasti za lepotom, obraćanju paženje sitnim detaljima i savremenim tumačenjem luksuza. Tokom godina brend je proširio asortiman proizvoda, uvodio nove Colonie, Collezione Barbiere (proizvode i pribor za brijanje), Le Nobili (ženski mirisi inspirisani "najplemenitijim" cvećem italijanskih vrtova), Blu Mediterraneo i Blu Mediterraneo Italian Resort linija (mirisi i kozmetika inspirisane prirodnim i ekskluzivnim lokacijama na italijanskom Mediteranu), Note di Colonia Collection iz 2016. godine, Ingridient Collection (Colonia Ebano, Oud, Ambra, Leather, Mirra, Quercia, Sandalo...); Home fragnace (mirisne sveće i sprejevi za kuću), Home kolekcija (proizvodi od frotira) Biznis i vikend kolekcija (kožna galanterija). Acqua di Parma snabdeva apartmane najlepših i najekskluzivnijih hotela na svetu s luksuznom linijom za hotele, koja odlikuje neverovatan italijanski stil Colonia. Od maja 2008. Acqua di Parma je ušao u svet luksuznih banja sa Blu Mediterraneo SPA, otvoren u ekskluzivnom okruženju Yacht Club Costa Smeralda u Porto Cervo i hotel The Gritti Palace u Venecii. Predstavnnštvo Acqua di Parma je u Milanu. Sve njihove linije proizvedene su isključivo u Italiji i distribuirane širom Evrope, Azije i Sjedinjenih Država. Od 2001. godine Acqua di Parma je deo LVMH Grupe (Maison Francis Kurkdjian, Guerlain, Dior, Givenchy, Kenzo, Louis Vuitton, Loewe, Pucci, Fendi...)
Parfemi ove kuće u Beogradu su dostupni u L'Atelier concept store (Kralja Petra 67)
www.acquadiparma.com
https://www.facebook.com/acquadiparma/
https://www.instagram.com/acquadiparma_official/

Нема коментара:
Постави коментар